Facebook Business are multe beneficii potentiale pentru afacerea ta. In timp ce unele dintre aceste beneficii sunt similare cu cele ale unui site web, un numar este unic pentru Facebook. Combinate, beneficiile enumerate mai jos pot duce la cresterea vanzarilor si a profiturilor pentru afacerea ta.
Fie ca esti in industria restaurantelor, in publicitate, in industria de fitness etc. vrei sa ajungi la cat mai multi clienti noi. Vrei sa iti conduci traficul catre site-ul tau web, sa iti imbunatatesti relatiile cu clientii si sa creezi noi oportunitati pentru afacerea ta.
Aceasta platforma de socializare poate avea un impact pozitiv asupra afacerii tale si te poate ajuta sa atingi toate obiectivele companiei tale. Vrei sa aflii mai multe? Citeste mai departe pentru a afla mai multe despre efectul pozitiv pe care Facebook Business il poate avea asupra afacerii tale.
Beneficii Facebook Business:
- strategie de marketing cu costuri reduse;
- poti folosi date analitice;
- imbunatatirea brandului;
- trafic in plus pe site-ul tau;
- partajeaza informatii de baza despre afacerea ta;
- adauga imagini si videoclipuri din afacerea ta;
- poti purta discutii cu clientii actuali si viitori.
Costuri reduse
Activitatile de marketing care ar costa mii de dolari prin alte canale, pot fi utilizate pe Facebook printr-un cost mai redus. Acest lucru il face ideal pentru intreprinderile mici si mijlocii, cu un buget de marketing limitat. Intreprinderile mai mari pot, de asemenea, sa incerce concepte si teme de marketing prin Facebook inainte de a se angaja in campanii mai mari.
Date analitice
Utilizeaza Facebook Business ca si un instrument de marketing si profita din plin de campaniile lui publicitare. Totodata, incearca sa analizezi statisticile si analizele campaniilor tale. Facebook Insights este ideal pentru cei care nu sunt neaparat experimentati in acest domeniu. Ca proprietar, tipul de date pe care le poti afla despre compania ta precum vizitele, like-urile etc. nu are pret.
Imbunatatirea brandului
In ziua de astazi, primul lucru pe care il fac multi clienti inainte de a face o achizitie este de a cauta prin paginile de socializare ale afacerii in cauza. Daca pagina ta de Facebook este slab rulata, cu intrebari si comentarii lasate fara raspuns sau daca este inactiva de ceva timp, ar putea fi suficient pentru a dezarma orice potential client. Dar daca pagina ta de Facebook se angajeaza in a avea discutii cu clientii, raspunde la comentarii si la postari, posteaza in mod regulat continut variat, cum ar fi videoclipuri, fotografii, sondaje si concursuri, creeaza un sentiment de incredere si te ajuta sa creezi un brand cu aspect mai puternic.
Trafic nou
Cu cat vei primi mai multe click-uri, cu atat mai multe semnale pozitive sunt trimise motoarelor de cautare, care in final influenteaza pozitionarea ta asupra rezultatelor acestora. Cand postezi pe pagina ta de Facebook, este important sa incluzi link-uri catre site-ul tau web. Nu conteaza intotdeauna cate like-uri sau share-uri obtii la postarile tale, important este sa ai cat mai multe click-uri pe site-ul tau.
Informatii de baza
Pagina ta de Facebook Business reprezinta un loc in care poti face public numele companiei, adresa si datele de contact. De asemenea, poti descrie pe scurt produsele si serviciile tale, poti vorbi despre personalul tau, istoricul afacerii sau orice alt aspect care poate atrage alti utilizatori Facebook si va crea interes pentru ceea ce faci.
Adauga imagini si videoclipuri
Pe langa faptul ca iti permite sa postezi text, Facebook-ul iti ingaduie sa incarci si imagini și videoclipuri legate de afacerea ta. Aceasta poate fi o modalitate puternica de a comunica cu clientii si potentialii clienti, permitandu-le sa vada produsul sau serviciul tau.
Clientii actuali si viitori
Poti utiliza Facebook pentru a conversa cu clientii existenti si potentiali prin postarea si primirea de mesaje. Incearca sa nu iti promovezi afacerea pe Facebook Business intr-un mod agresiv.
Vei avea un succes mult mai mare daca impartasesti informatii utile si interesante despre afacerea ta. Iti va creste credibilitatea, iar afacerea ta va deveni mult mai cunoscuta prin construirea de relatii pe termen lung cu alti utilizatori.
Totodata, incearca sa acorzi atentie la ceea ce piata crede despre afacerea sau industria ta, intrucat un produs sau o campanie de marketing poate oferi informatii valoroase.
Daca afacerea ta are nevoie de ajutor in a se face cunoscuta si in online, echipa RedUnit te poate ajuta. Externalizeaza acest serviciu catre noi si scapa de orice grija in plus. Totodata, daca ai intrebari legate despre Facebook Business nu ezita sa ne contactezi, iar unul dintre expertii nostril iti va oferi toate detaliile de care ai nevoie.